"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Красный Яр ауылының №3 көпсалалы мектеп - гимназиясы" Коммуналдық Мемлекеттік мекемесі
Коммунальное Государственное учреждение "Многопрофильная школа  - гимназия №3 села Красный Яр отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желіде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласының білім беру басқармасының Көкшетау қаласының Красный Яр ауылының №3 көпсалалы мектеп-гимназиясы » КММ мемлекеттік тілде оқытатын Педагог-кәсіби бағдар беруші бос лауазымына конкурс жариялайды.

06.09.2024

«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласының білім беру басқармасының Көкшетау қаласының  Красный Яр ауылының №3 көпсалалы мектеп-гимназиясы  » КММ мемлекеттік  тілде  оқытатын

Педагог-кәсіби бағдар беруші бос лауазымына конкурс жариялайды

Лауазымдық жалақы   100000-170000 теңге

 

      88. Лауазымдық міндеттері:

      мектепте кәсіптік бағдарлау жұмысын ұйымдастырады, кәсіптік бағдарлау жұмысына ұйымдастырушылық-әдістемелік басшылықты қамтамасыз етеді;

      оқушылардың кәсібін саналы түрде таңдауға бағытталған қызметті жүзеге асырады;

      білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды ауыстыратын тұлғаларға, педагогикалық ұжымға Мамандық таңдау бойынша шешім қабылдауда көмек көрсетеді;

      қызығушылықтарын анықтау бойынша диагностика жүргізеді, кәсіби бағдарлы диагностиканы талдайды;

      ерекше білім беру қажеттіліктері бар дарынды білім алушыларды, тәрбиеленушілерді психологиялық қолдауды жүзеге асырады, олардың дамуына жәрдемдеседі;

      кәсіпорындарда экскурсиялар өткізеді, әртүрлі мамандықтағы қызықты адамдармен оқушылар үшін кездесулер (әңгімелесулер) ұйымдастырады;

      кәсіби құзыреттілікті арттырады, заманауи әдістер мен технологияларды қолданады;

      белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді;

      балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді;

      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды.

      89. Білуге тиіс:

       Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;

      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, педагогика, педагогикалық психология;

      психодиагностика, психологиялықкеңес беру жәнепсихопрофилактиканегіздері;

     компьютерліксауаттылық, оқупроцесіндегіақпараттық-коммуникациялықтехнологиялар;

     педагогикалық этика нормалары;

     еңбекқауіпсіздігіжәнееңбектіқорғау, өрткеқарсықорғауқағидалары, санитариялыққағидалар мен нормалар.

      90. Біліктіліккеқойылатынталаптар:

     жоғарыжәне (немесе) жоғарыоқуорнынанкейінгіпедагогикалықнемесепедагогикалыққайтадаярлығынрастайтынқұжат, жұмысстажынаталаптарқойылмайды;

     және (немесе) біліктілігініңжоғарыжәне орта деңгейіболғанкездепедагогикалықжұмысөтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшыүшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеушіүшін-кемінде 4 жыл;

     және (немесе) біліктілігініңжоғарыдеңгейіболғанжағдайда педагог-шеберүшінпедагогикалықжұмысөтілі – 5 жыл.

      91. Кәсібиқұзыреттердіайқындайотырып, біліктіліккеқойылатынталаптар:

      1) "педагог":

     сәйкескелуітиісжалпыталаптарғақойылатын педагог-профориентатору, сондай-ақ:

     мектептекәсіптікбағдарлаужұмысынұйымдастырады, кәсіптікбағдарлаужұмысынаұйымдастырушылық-әдістемелікбасшылықтықамтамасызетеді;

     оқушылардыңөзін-өзікәсібианықтауәдістемелерінәзірлеудіжәнебайқауданөткізудіжүзегеасырады;

     кәсібиөзін-өзіанықтаумәселелерібойыншаоқушылардыңқызығушылықтарыназерттеужүргізеді;

     өңірлікеңбекнарығындағықажеттіліктертуралыәдістемелікжәнеанықтамалықматериалдардыжинауды, талдаудыжәнежүйелеудіжүзегеасырады;

      2) "педагог – модератор":

      "педагог" біліктілігінеқойылатынжалпыталаптарға, сондай-ақ:

     оқушыларғаеңбекнарығыныңқажеттіліктерінесәйкесмамандықтаңдауғакөмеккөрсетеді, әроқушыныңжекебағытынжасаудыүйлестіреді;

     ұйымдастырушы-педагогтермен-сыныпжетекшілерімен, педагог-психологтарменжәне медицина қызметкерлерімен бірлесіпОқушылардыңпсихофизиологиялықдамуына, жекеқызығушылықтары мен уәждемелерінеталдаужүргізеді;

     оқушылардыңжекеерекшеліктері мен оқужетістіктеріндиагностикалаунегізіндеоқушылармен, олардыңата-аналарыменнемесеөзге де заңдыөкілдеріменконсультациялықжұмысжүргізеді;

     кәсіптікбағдар беру мәселелеріндеәлеуметтікәріптестерменөзараіс-қимылдыұйымдастырадыжәнежүзегеасырады;

      3) "педагог – сарапшы":

     біліктіліккесәйкескелуітиіс: "педагог-модератор", сондай-ақ:

     оқушылардыңкәсібиөзін-өзіанықтаужәнемансаптыжоспарлаумәселелеріндебағдарламаларды, ережелерді, жоспарларды, меморандумдарды, әлеуметтікпрактикаларды, жобалардыжәнеөзге де құжаттардыәзірлеугежәнеіскеасыруғақатысады;

     жекесандықбілім беру ресурстарынжасайды;

     өңірлікеңбекнарығындағықажеттіліктертуралыәдістемелікжәнеанықтамалықматериалдардыжинауды, талдаудыжәнежүйелеудіжүзегеасырады;

     кәсібикеңес беру мен кәсіптікбағдарлаужұмысыныңзаманауиотандық, шетелдіктәжірибесінжинақтайды, жүйелейдіжәнепрактикағаенгізеді;

      4) "педагог-зерттеуші":

      "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ:

     азаматтық сана-сезімі мен патриотизмі бар оқушытұлғасыныңжалпымәдениетінқалыптастыруғаықпалетеді, оқушылардыңжекеқабілеттері мен академиялықадалдығындамытуғаықпалетеді;

     оқушылардыңжекеқабілеттеріндиагностикалаудыңзаманауиәдістерінқолданады, оқушыларменжұмыстанәтижеліліктіқамтамасызетеді;

     оқушыныңқызығушылығы мен жекеерекшеліктерінескереотырып, мұғалімменбіргенегізгіжәнежоғарымектептердеоқуүшінбейіндіпәндердітаңдауғажәрдемдеседі;

     бойыншаіс-шаралар, семинарлар, мастер-кластарөткізеді.

     кәсібикеңес беру жәнекәсібибағдар беру жұмысы;

      5) "шебер-педагог":

      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ:

     авторлықбағдарламаныңболуынемесеоблыстықоқу-әдістемеліккеңестежәне РОӘК-де мақұлдауалған, басыпшығарылғаноқу-әдістемелікқұралдардың, оқу-әдістемеліккешендердің авторы (тең авторы) болу;

     тәлімгерліктіжүзегеасыружәнеоблыс/республикалықмаңызы бар қалаларжәнеастанадеңгейіндекәсібиқоғамдастықжелісіндамытудыжоспарлау, білім беру саласындағыуәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіби конкурстардың қатысушысы болу.

Просмотров: 83


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст